Tuesday, September 27, 2011

Mee Rebus Ramli

Suatu hari ketika bertandang ke Ipoh teringat akan Mee rebus Ramli, restoran yang telah lama aku tidak singgah, kebetulan keadaan mengizinkan kali ini sempat aku singgah.

Moto MR Ramli : Citarasa Tradisional Yang Asli

Menu yang disediakan untuk di 'order'..

Kelihatan pekerja begitu sibuk...

Inil rupanya mee rebus yang terkenal ini, kelihatan menyelerakan....apa rasanya? ken cuba baru tahu...

Zooming....

Again MR Ramli....

Semasa kunjungan aku pelanggan masih kurang... meja berhadapan aku tu rasanya rombongan player Perak (Nuridzuan kalau tak silap...tak berani nak tegur takut silap orang)

Kemudahan bilik solat.

Bilik qada hajat semestinya ada...


Kepada yang tak pernah makan MR Ramli boleh mencuba, di Ipoh saja MR Ramli ada membuka cawangannya tapi aku taku tempat....

No comments:

Post a Comment